Klacht Dagblad Tubantia: Komt afspraken niet, leveren niet waarvoor ik betaal en bedonderen de boel.

Klachtnummer
# 592899
Gebruiker
Manus
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Krijg al hemel erg lang de krant slecht of niet bezorgd
Maak vaak meldingen.
Vaak gebeld en uiteindelijk december iemand aan de telefoon gekregen.
Ik wilde mijn abonnement opzeggen vanwege de slechte levering.
Ik krijg niet waarvoor ik betaal.
Klantenservice beloofde beterschap en bood korting aan op het abonnement.
Nu bijna een half jaar later geen enkele verbetering en wederom meermaals klacht ingediend maar weer eens gebeld.
Wil nu echt opzeggen omdat ze niet leveren waarvoor ik betaal.
"kan niet" "u hebt een tweejarig abonnement afgesloten"
Blijkt die korting die ik heb gekregen een nieuw abonnement te zijn voor twee jaar.
Ben in plaats van geholpen er in geluisd!!!!!
Hoe nu te handelen?

Gewenste oplossing

Ik wil een grondige oplossing of anders mijn abonnement stoppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dagblad Tubantia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dagblad Tubantia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen