Klacht Dagblad Tubantia: Misleid door spaaractie Dagblad Tubantia.

Klachtnummer
# 544433
Gebruiker
scho0445
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tubantia had een Wellness-actie, waarbij je zegeltjes kunt sparen voor korting.
Ik heb deze zegeltjes, meer dan een jaar bewaard ivm Corona.
De spaarkaart voor deze zegeltjes is niet meer te downloaden.
De actie is verlengd to december 2021.

Verlengd tot en met 24 december 2021

Dit jaar komen er vanwege het coronavirus geen nieuwe zegels meer in de krant. Heb jij jouw spaarkaart vol? Bewaar deze dan totdat je weer kan reserveren.

Heb je jouw spaarkaart nog niet vol? Bewaar jouw zegels dan voor volgend jaar.

Op dit moment zijn onze wellnessresorts geloten. Met de voorspelde versoepelingen in het vooruitzicht zullen wij onze wellnessresorts onder voorbehoud heropenen op:

16 juni: Veluwse Bron, Thermen Holiday, SpaSense en SpaWell
1 juli: Elysium, SpaPuur en Hezemeer (BE)
7 juli: Zwaluwhoeve en SpaWeesp

Ik heb wel zegels, maar geen spaarkaart.
Ik vind dat ik in aanmerking moet komen voor deze actie.

Met vriendelijke groet

Loes Scholten
loes.scholten@planet.nl

Gewenste oplossing

Aangezien ik de zegeltjes al die tijd keurig heb bewaard, vind ik dat ik in aanmerking kom voor deze actie,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dagblad Tubantia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dagblad Tubantia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen