Klacht Dagblad Tubantia: Opzegging abonnement niet verwerkt en 0 medewerking van klantenservice.

Klachtnummer
# 605702
Gebruiker
Lammersen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In maart abonnement opgezegd. Opzegging niet verwerkt. Er staat niks bij hen in het systeem. Nu kan ik doorbetalen tm 4 augustus. Toegegeven; ik ben zelf ook laat met er achteraan bellen, maar ik krijg 0 medewerking of begrip van klantenservice, alleen maar wantrouwen en verwijt dat ik te laat bel, terwijl zij in eerste instantie niks hebben verwerkt. Vooral de houding van klantenservice stuit mij tegen de borst.

Gewenste oplossing

Ik had het netjes gevonden dat ze het abonnement zoals afgesproken t/m april hadden laten doorlopen en de rest van het geld hadden terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dagblad Tubantia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dagblad Tubantia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen