Klacht Dagblad Tubantia: Sinds begin september wordt de krant in de buitenbus gedaan en niet aan huis

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 391679
Gebruiker
J. Brinks
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De krant wordt niet juist bezorgd . Bijna elke dag contact met de bezorgdienst : geen effect. Nog steeds hetzelfde probleem ook bij de buren.

Gewenste oplossing

ons een vergoeding geven in de vorm van korting op de betaling en alsnog het probleem oplossen
Geboden oplossing
we hebben op 30 oktober een vergoeding aangeboden gekregen die we hebben geaccepteerd. Nieuwe ontwikkeling: De krant wordt weer niet in de goede bus bezorgd. We hebben een korting gekregen op de abonnementsprijs. Met de mededeling dat we daar eigenlijk geen recht op hadden omdat we de krant wel gekregen hadden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dagblad Tubantia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dagblad Tubantia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen