Klacht Dagje Wellness: Geen persoonlijk contact

Klachtnummer
# 299007
Gebruiker
Joooooooo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jammer dat de voucher zo misleidend is. Je wordt gedwongen om te kiezen voor 1 van de 4 (helaas te ver weg gelegen) adressen die toevallig op de cadeauvoucher staan maar op de site en de informatie op de voucher lijkt het dat je een wellness resort kan kiezen uit álle resorts die daar aangeboden worden. En vooral.... het is al helemáál een gemiste kans dat er geen enkele mogelijkheid is voor persoonlijk contact of informatie via de telefoon. Alles moet via een contact formulier.... hoe onpersoonlijk kunnen de wellnessresorts worden tegenwoordig?!!

De oplossing

Persoonlijk contact via de telefoon mogelijk maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dagje Wellness hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dagje Wellness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen