Klacht Daikin Nederland: De regeling van mijn Daikin hybride warmtepomp werkt niet naar behoren.

Klachtnummer
# 324947
Gebruiker
HansDteC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds februari 2017 een Daikin hybride warmtepomp. Vanaf het begin heb ik last gehad van "pendelen", het voortdurend aan- en weer uitspringen van de warmtepomp. Dit gebeurt ook in situaties waarin de warmtevraag ruim boven de minimum capaciteit van de warmtepomp ligt. De installateur heeft dit niet kunnen oplossen, en ik heb contact opgenomen met Daikin Nederland. Op hun voorstel heeft de installateur een monitoring systeem geplaatst. Uit de resultaten hiervan blijkt overduidelijk dat er een software probleem is. Daikin gaat hier echter niet op in, en zegt alleen maar dat het aan mijn installatie ligt en dat de software niet veranderd wordt.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf serieus kijkt naar de onvolkomenheden in de software van de Daikin Altherma hybride warmtepomp.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Daikin Nederland is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Daikin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen