Klacht DailyHealthshop.nl: bedrijf onbereikbaar en storten het geld niet terug voor de niet geleverde goederen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357789
Gebruiker
J. Luursema
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na lang wachten en bellen. Echter al vanaf 1 december wegens technische storing onbereikbaar en mailen, waar niet op gereageerd wordt behalve een automatische bevestiging van ontvangst, heb ik na 7 weken een deel van de bestelling ontvangen ,half januari dit jaar. Voor de resterende bestelling wat niet geleverd is, zou ik het bedrag teruggestort krijgen. Tot op heden nog steeds niks ontvangen en ook weer geen reactie's op de mails die ik daarover heb verstuurd.

De oplossing

geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DailyHealthshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Luursema
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks geen enkele reactie van hun vernomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen