Opgelost door DailyHealthshop.nl: Bestelling geplaatst, betaald, geen bestelling noch reactie ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 339985
Gebruiker
Monique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan en direct betaald. Binnen 5 dagen zou t geleverd worden. Inmiddels 19 dgn later niets ontvangen. Per telefoon niet te bereiken, 4 e-mails gestuurd, geen reactie ( zouden mij binnen 2 dgn berichten). Kortom er wordt niets geleverd en krijg geen geld terug.

De oplossing

Ik wil inmiddels gewoon Mn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen