Klacht DailyHealthshop.nl: Geen bestelling ontvangen maar wel betaald.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447856
Gebruiker
Hansjepansje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedd morgen ik heb in april al een bestelling gedaan bij dit bedrijf,maar heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, in de coderingen van hun lukt mij niet om in te komen, kunnen jullie mij helpen. B.v.b.

De oplossing

Mijn bestelling gaat afleveren bij mij.

2 reacties

  1. Auteur
    DailyHealthshop.nl
    Datum
    Goedenavond,

    Helaas kunnen wij uw bestelling niet vinden. Kunt u ons het mailadres of de naam waar u mee heeft besteld aan ons doorgeven? Liever nog het ordernummer die u heeft ontvangen in de bevestiging
  2. Auteur
    DailyHealthshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dat zijn wij niet, vandaar dat ik u niet kan vinden. U heeft een klacht geplaatst bij een hele andere webshop. U moet bij daisyall.com zijn. Helaas kunnen wij u niet verder helpen https://www.daisyall.com/about/contact_us.php

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hansjepansje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verschillende codenummers maar kan daar niet mee inloggen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen