Opgelost door DailyHealthshop.nl: geen levering ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 348223
Gebruiker
Besteller
Datum
1 reactie

Details

De klacht

5 januari een bestelling gedaan, een bevestiging ontvangen maar daarna niets meer, geen levering maar ook geen antwoorden of reacties op mijn email's

De oplossing

leveren van de bestelling of geld terug binnen 5 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DailyHealthshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Besteller
    Datum
    nog steeds geen levering en ook geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Besteller
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bestelling is vandaag afgeleverd. De klachtmelding bij "klachtenkompas.nl" heeft hier NIETS in bij gedragen. "Via via" is er telefonisch contact gelegd met de eigenaar van "Dailyhealthshop.nl", in dit gesprek heeft de eigenaar toegezegd alsnog te leveren en dat is dus gebeurt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen