Opgelost door DailyHealthshop.nl: Geen teruggave van mijn geld na het herroepen van mijn order.

content Opgelost
H. Kreeft

Na het gebruik maken van mijn herroepingsrecht, omdat de producten die ik had besteld niet werden geleverd, nu na een maand nog steeds mijn geld niet terug.
Op 10 sept mijn order geplaatst. Op 17 sept gevraagd waar mijn bestelling bleef. Ik werd in eerste instantie keurig gebeld met de mededeling dat het product niet op voorraad was en dat ze het de volgende dag zouden ontvangen en dan so snel mogelijk zouden versturen. Ik had daar een mailtje over moeten hebben, maar niet gehad uiteraard.
Daar het om supplementen gaat die ik gebruik op voorschrift van een arts voor niet toxische tumortherapie, en ik niets meer had zag ik af van de bestelling omdat ik bij een ander bedrijf het gegarandeerd de volgende dag zou hebben.
Alle begrip van Renate, degene die mij belde, ik had een mailtje moeten hebben dat het niet op voorraad was etc. Dus geen probleem.
Op 28 september gebeld omdat het geld nog steeds niet was terug gestort. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar, er sou een telefonische storing zijn, het bandje wat continue draait.
Ik werd niet terug gebeld en op mijn mail werd niet gereageerd.
Hetzelfde voor mijn mail op 3 oktober en op 5 oktober.
Er wordt in alle talen gezwegen en ik heb tot op heden nog steeds mijn geld niet retour!

Ik wil mijn geld terug of per omgaande alsnog de supplementen die ik destijds had besteld en die niet werden geleverd.

H. Kreeft

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?