Opgelost door DailyHealthshop.nl: Na het plaatsen van de bestelling en na de betaling niets meer vernomen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 329407
Gebruiker
Essen23
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik via de website een bestelling heb geplaatst en betaald (€103,49) heb ik niets meer vernomen. Ik heb de producten nog steeds niet ontvangen. Paar keer gebeld, maar elke keer krijg ik te horen dat ze niet bereikbaar zijn door een technische storing. 2x gemaild, geen reactie!!!

De oplossing

Dat ze contact met mij opnemen wanneer ik de producten kan verwachten. Er zitten 2 producten bij die ik i.v.m. een tandartsbehandeling vandaag moet gaan gebruiken. Het kan toch niet zo zijn dat ik nu dezelfde producten nogmaals bij een ander bedrijf (dus dubbele kosten!) moet gaan bestellen?

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Essen23
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ontving direct een mail met excuus. Na 3 dagen werden de producten alsnog geleverd. Ik ben tevreden. Dank Klachtenkompas!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?