Opgelost door DailyHealthshop.nl: Niet leveren van bestelling online.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 296322
Gebruiker
MJ67
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb twee weken geleden een product besteld bij de Dailyhealthshop.nl en heb niets ontvangen. Ik krijg steeds hetzelfde antwoordapparaat en mails worden niet beantwoord. Nu ik meer klachten lees over dit bedrijf begin ik mij af te vragen of ik mijn bestelling uberhaupt wel krijg.

Gewenste oplossing

Geld terugstorten.
Geboden oplossing
De bestelling is alsnog verstuurd. Wel frustrerend dat het bij Klachtenkompas binnen 20 minuten geregeld was terwijl mijn rechtstreekse telefoontjes en mailtjes onbeantwoord bleven. Ik ben in ieder opgelucht dat ik mijn geld niet kwijt ben. Ik heb geen positieve beoordeling gegeven want dit zou een vertekend beeld geven.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DailyHealthshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Onze excuses voor het ongemak, uw product was tijdelijk niet op voorraad. U had hier een mail over moeten ontvangen, maar ik zie dat dit niet goed is gegaan. Wij krijgen uw product morgen binnen en gaan deze direct naar u verzenden. U ontvangt hier een track en trace nummer van via postnl.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen