Opgelost door DailyHealthshop.nl: Niet leveren van bestelling online.

sad Opgelost
MJ67

Ik heb twee weken geleden een product besteld bij de Dailyhealthshop.nl en heb niets ontvangen. Ik krijg steeds hetzelfde antwoordapparaat en mails worden niet beantwoord. Nu ik meer klachten lees over dit bedrijf begin ik mij af te vragen of ik mijn bestelling uberhaupt wel krijg.

Geld terugstorten.
De bestelling is alsnog verstuurd. Wel frustrerend dat het bij Klachtenkompas binnen 20 minuten geregeld was terwijl mijn rechtstreekse telefoontjes en mailtjes onbeantwoord bleven. Ik ben in ieder opgelucht dat ik mijn geld niet kwijt ben. Ik heb geen positieve beoordeling gegeven want dit zou een vertekend beeld geven.

DailyHealthshop.nl
    Goedemorgen,

Onze excuses voor het ongemak, uw product was tijdelijk niet op voorraad. U had hier een mail over moeten ontvangen, maar ik zie dat dit niet goed is gegaan. Wij krijgen uw product morgen binnen en gaan deze direct naar u verzenden. U ontvangt hier een track en trace nummer van via postnl.

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?