Klacht DailyHealthshop.nl: Nooit zo een onbeschoft, brutale klantenservice aan de lijn gehad, ik werd steeds en snel onderbroke

Esther Dassen

Nooit in mijn leven zo een brutale klanten"service" aan de lijn gehad.

Een maand geleden supplementen bij DailyHealthshop besteld. Ik heb begrepen dat ik de factuur online achteraf zal krijgen. Mail elke dag in de gaten gehouden maar niets, in tegenstelling tot andere onlineshops. Nu krijg ik een factuur met een aanmaning omdat ik de factuur niet voldaan heb. Ik bel het bedrijf en die man die ik aan de lijn kreeg gebruikt al een onvriendelijke, ongeduldige toon, onderbreekt me steeds en hangt vervolgens de telefoon op.
Hij zei dat ik de factuur bij de producten had ontvangen maar dat had ik niet in de gaten omdat ik een factuur online heb verwacht. Maar dit en de rest kon ik gewoon niet zeggen omdat hij bleef mij zeer geïrriteerd onderbreken.
Geen woorden voor, ik raad iedereen aan om geen producten bij dit bedrijf bestellen.

Dhr vraagt excuses aan ons en stuurt me een factuur, zonder aanmaning, dat ik de betaling z.g.m kan voldaan.

DailyHealthshop.nl
    Goedemiddag,

U betaald een rekening niet, u geeft de medewerker de kans niet om uw bestelling of factuur erbij te zoeken. Er is alleen een paar keer aan u gevraagd om de gegevens. Er was bij u geen speld tussen te krijgen. En dan direct dit op klachtenkompas plaatsen? U heeft deze bevestiging via de mail ontvangen nadat u de bestelling heeft geplaatst. Hierin staat duidelijk vermeld dat de factuur wordt meegezonden met de bestelling.

Beste Mvr. N de Jong,

Uw bestelling is ontvangen en zal zo spoedig mogelijk met inachtneming van de daartoe strekkende wettelijke bepalingen (doorgaans binnen 5 werkdagen) verzonden worden.

U heeft gekozen om achteraf te betalen. Hierbij zijn de onderstaande voorwaarden van kracht:

Achteraf betalen is mogelijk tot een bedrag van maximaal € 125,- per bestelling.
    Achteraf betalen is uitsluitend voor bestellingen binnen Nederland.
    De betalingstermijn is uiterlijk 14 dagen na factuurdatum.
    De factuur wordt meegezonden met de bestelling.
    Indien niet uiterlijk 14 dagen na factuurdatum is betaald wordt er € 4,50 aan herinneringskosten in rekening gebracht.

Voor de goede orde zullen wij een kopie van de factuur aan u doen toekomen per e-mail zodat u deze, zonder herinneringskosten kunt voldoen.

U klacht is volstrekt ongegrond en de hand in eigen boezem steken zou u niet misstaan.

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?