Opgelost door DailyHealthshop.nl: Producten worden niet geleverd.

angry Opgelost
P. Jansen

Bestelling van 50,56 Euro op 6/3/2018 niet geleverd, geen bevestiging van bestelling ontvangen, geen contact mogelijk. Contact opgenomen met buckaroo, via welke de betalingen lopen.

Producten zsm leveren, of geld terug.

P. Jansen
na u ingelicht te hebben kreeg ik wel een reactie van dailyhealthshop, dat het product niet op voorraad was, en dat het de 21e zou arriveren en dat ze het dan door zouden sturen. Dan zou ik ook een track en trace ontvangen. Ik heb nog steeds geen officiele email ontvangen met de bevestiging van de bestelling. Ik heb nu nog steeds geen track en trace ontvangen en ook geen reactie op mijn vraag om de track en trace code. Nog steeds geen oplossing dus. Product niet aangekomen Ik vraag hierbij nogmaals om het product of een terugstorting van het betaalde bedrag. Bijgewerkt: de klacht is afgehandeld en de bestelling is toch nog verzonden. Maar ik bestel hier natuurlijk nooit weer. Dit bedrijf verdient misschien wel door de mensen die niet achter hun bestelling aangaan.

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?