Opgelost door DailyHealthshop.nl: Reeds betaalde bestelling niet geleverd.

Inge vl

Mijn bestelling bij deze webshop zou binnen vijf dagen geleverd worden. Ik kreeg binnen een minuut een orderbevestiging maar daarna heb ik niets meer vernomen. De klantenservice blijkt ook onbereikbaar te zijn, zowel telefonisch als via de mail. En ik heb tot op heden niets van mijn bestelling mogen ontvangen.

Of de producten worden zsm geleverd of ik wil mijn geld teruggestort op mijn bankrekening.

Inge vl
Het volgende onderstaande bericht kreeg ik van de klantenservice, en ik heb evenlater ook het track en trace nummer mogen ontvangen. Uiteraard is, omdat de oplossing nagekomen werd, mijn oordeel te vroeg geweest. En daarvoor ook mijn welgemeende excuses, naast het intrekken van alle reeds ondernomen juridische stappen. Maar zoals DailyHealthShop wellicht kon begrijpen, hadden zij alle schijn tegen. Fijn dat het nu opgelost is en ik mijn pakket als nog ontvangen heb. EMAILBERICHT DailyHealthShop: Allereerst onze excuses voor het ongemak, een aantal van uw producten waren tijdelijk niet op voorraad. U had hier een mail over moeten ontvangen, maar ik zie dat dit niet goed is gegaan. Wij krijgen uw producten morgen binnen en gaan deze direct naar u verzenden. U ontvangt hier een track en trace nummer van via postnl

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?