Opgelost door DailyHealthshop.nl: Wel betaald, niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 302052
Gebruiker
ahak1973
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst bij Dailyhealthshop, direct betaald en vervolgens hoor ik niets meer.

De oplossing

Graag leveren van de bestelde goederen. Verder graag uitleg waarom er niet wordt gecommuniceerd en gezien het aantal gelijke klachten wat ze gaan aanpassen zodat het in de toekomst wel goed gaat.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ahak1973
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een uitleg waarom er nog niet geleverd was, en alsnog geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DailyHealthshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen