Klacht Dailymailz.nl: Dagelijkse mail van Emy | Dealqlub via dailymailz.nl stoppen

Fons

Zelfs via SpamCop.net lukt het mij niet om van deze ellende (dagelijks ongevraagde reclame) af te komen. Ik ben bij niet bewust hier ooit op ingeschreven te hebben.

"Rackspace.com" is volgens mij de boosdoener.
6475599578 ( 23.253.183.115 ) To: noc@rackspace.com
6475599577 ( 23.253.183.115 ) To: postmaster@rackspace.com
6475599575 ( 23.253.183.115 ) To: abuse@rackspace.com

Doe er iets aan ub

Stoppen met ongevraagde reclame in mailbox

Dailymailz.nl

Ik zie inderdaad dat uw e-mailadres in één van onze database staat.
    Ik heb het zojuist verwijderd en zal alle betrokken partners verzoeken u z.s.m. uit te schrijven voor hun mailings.

Hiervoor krijgen onze partners een termijn van 7 dagen.
    Mocht u na die periode alsnog ongewenste e-mails ontvangen, wilt u die dan doorsturen naar info@dailymailz.nl?

Fons
    Ook na 7 dagen nog steeds niet verlost van de rommel van EMY | Dealqlub.
    Herhaald verzoek om hier iets aan te doen!!!!!!
    Mail inmiddels ook doorgestuurd naar jullie
    Fons
    Na de eerste snelle reactie blijft het nu wel akelig stil.
    Ik heb nog steeds dagelijks de rommel van EMY|Dealqlub in mijn mailbox. Dit ondanks de stappen die ik op jullie aanwijzing volg.
    Hebben jullie de betrokken partners wel in de hand? Ik heb zo mijn twijfels gezien de voortgang
    Dailymailz.nl

Op dit moment heb is er contact met Dealqlub. Zij hebben een bevestiging gegeven dat het adres zojuist verwijderd is en geen enkele mail meer zal ontvangen.

Daarbij is de mail die u naar ons door heeft gezet ook in behandeling genomen. Dankjewel voor het doorsturen, op deze manier kunnen we het geheel duidelijker uitzoeken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Fons
    Het is gelukt. EMY Dealclub is gestopt.
    Nu krijg ik echter dagelijks mails van 1day fly, via lead4cash, volgens een reactie van hen via dailymailz.nl
    Zegt dat jullie wat en wat kunnen jullie er aan doen?
    Beste Fons,

Wij hebben het even nagekeken maar uw mailadres (dehaes@planet.nl) komt niet voor in de lead4cash database.. het is ons daarom ook een raadsel waarom dit wel zo gecommuniceerd wordt.

Uw mailadres is overal verwijderd of staat op de blacklist deze zal dan ook niet meer gemaild worden via Dailymailz of een partner van Dailymailz.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

Probeer het 2e adres ook aub: corry.de.haes@planet.nl
    Beste Fons,

corry.de.haes@planet.nl is verwijderd bij ons en bij 1dayfly. Dit mailadres zal dus ook geen mails meer ontvangen in de toekomst.

Fons
    Mooi en dank voor de snelle actie
    Vriendelijke groet

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?