Opgelost door Dailymailz.nl: Ik ontvang ongevraagde mails van Dailymailz

antispam

Ik krijg dagelijks/regelmatig mails/spam van Dailymmailz of aanverwante bedrijven.
geprobeerd deze af te melden (heel vaak) maar tot heden lukt dit niet.
ik wil niets meer ontvangen

Ik wil geen enkele email van Dailymailz ontvangen

Beste Hans,

Zou je mij je e-mailadres kunnen geven? Dan kan ik je blacklisten zodat je in de toekomst geen email meer van ons of van een van onze partners zult ontvangen.

antispam
    Mijn email adres is hanscats@teleswitch.nl
    Tevens ontvang ik email op info@teleswitch.nl , maar ik weet niet meer of dat ook van jullie afkomstig is. Mocht dit adres in jullie bestand staan dan heb ik graag dat ook dat adres verwijderd wordt. Alvast bedankt voor de medewerking
    Beste Hans,

Dankjewel! Teleswitch is helaas geen partner van ons dus hen kan ik niet benaderen, dat zul je dus even zelf moeten doen. Ik ga meteen aan al onze partners vragen of ze jouw emailadres willen blacklisten.

Nogmaals onze excuses voor de overlast.

Teleswitch is onze domeinnaam
    Beste Hans,

Mijn excuses voor de verwarring. Ik heb dat e-mailadres ook voor je nagetrokken en dat staat niet in onze servers.

antispam
    Ik ben blij dat ik gehoor gekregen heb en ik hoop (en verwacht) dat mijn klacht verholpen zal zijn. De toekomst zal het uitwijzen

antispam

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?