Opgelost door Dailymailz.nl: Ik ontvang ongevraagde mails van Dailymailz

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149580
Gebruiker
antispam
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik krijg dagelijks/regelmatig mails/spam van Dailymmailz of aanverwante bedrijven.
geprobeerd deze af te melden (heel vaak) maar tot heden lukt dit niet.
ik wil niets meer ontvangen

De oplossing

Ik wil geen enkele email van Dailymailz ontvangen

6 reacties

  1. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Beste Hans,

    Zou je mij je e-mailadres kunnen geven? Dan kan ik je blacklisten zodat je in de toekomst geen email meer van ons of van een van onze partners zult ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Dailymailz
  2. Auteur
    antispam
    Datum
    Mijn email adres is hanscats@teleswitch.nl
    Tevens ontvang ik email op info@teleswitch.nl , maar ik weet niet meer of dat ook van jullie afkomstig is. Mocht dit adres in jullie bestand staan dan heb ik graag dat ook dat adres verwijderd wordt. Alvast bedankt voor de medewerking
  3. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Beste Hans,

    Dankjewel! Teleswitch is helaas geen partner van ons dus hen kan ik niet benaderen, dat zul je dus even zelf moeten doen. Ik ga meteen aan al onze partners vragen of ze jouw emailadres willen blacklisten.

    Nogmaals onze excuses voor de overlast.

    Met vriendelijke groet,
    Dailymailz
  4. Auteur
    antispam
    Datum
    Teleswitch is onze domeinnaam
  5. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Beste Hans,

    Mijn excuses voor de verwarring. Ik heb dat e-mailadres ook voor je nagetrokken en dat staat niet in onze servers.

    Met vriendelijke groet,
    Dailymailz
  6. Auteur
    antispam
    Datum
    Ik ben blij dat ik gehoor gekregen heb en ik hoop (en verwacht) dat mijn klacht verholpen zal zijn. De toekomst zal het uitwijzen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
antispam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen