Klacht Dailymailz.nl: Ongewenste email! / Spam

Klachtnummer
# 140200
Gebruiker
Bir
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo Dailymailz,

Ik heb mij nooit opgegeven voor een mailinglist van uw bedrijf!! Helaas krijg ik toch regelmatig mails die via u zijn verspreid.
Vandaag bijvoorbeeld van info@jegrotekans.
Elke keer zijn de afzenders anders. Hierdoor is hel lastig om met een inbox rule de emails meteen te verwijderen. Het is ook erg vervelend om je elke keer te moeten afmelden. Daarnaast komen de verzenders niet altijd even betrouwbaar over, dus wil je niet mail adres bevestigen via een afmeld website.
Onderaan de emails staat de melding: "You are receiving this message because the e-mail address birgits@zonnet.nl was used to subscribe to our emailing database at the website Dailymailz. "

De oplossing

Nu heb ik 2 vragen.
* Kunnen jullie mij zsm verwijderen van alle mailings van jullie partners!
* Hoe heb ik mij volgens jullie aangemeld voor mailings??

1 reactie

  1. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Beste Birgit,

    Excuses voor het ongemak.
    Kunt u uw emailadres aan ons doorgeven? Uw email wordt vervolgens nogmaals toegevoegd aan ons filter en op de blacklist geplaatst. Het kan 10 werkdagen duren voordat de afmelding volledig verwerkt is. Mocht u na deze tijd toch nog een mail ontvangen stuurt u deze dan door naar info@dailymailz.nl en er wordt direct actie op ondernomen.

    Zodra we uw e-mailadres hebben kunnen we achterhalen hoe u zich heeft aangemeld voor deze mailing.

    Met vriendelijke groet,
    Dailymailz

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?