Opgelost door Dailymailz.nl: Ongewenste mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103498
Gebruiker
At
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb mij afgemeld bij dailymailz maar krijg steeds meer mail.
Ik wil van de verzend lijst af
Om de klacht langer te omschrijven tikik wel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

De oplossing

Verwijder mij van de verzend lijst

3 reacties

  1. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Beste At Snijder,Excuses voor het ongemak.Kunt u uw emailadres aan ons doorgeven? Uw email wordt vervolgens nogmaals toegevoegd aan ons filter en op de blacklist geplaatst. Het kan 10 werkdagen duren voordat de afmelding volledig verwerkt is. Mocht u na deze tijd toch nog een mail ontvangen stuurt u deze dan door naar info@dailymailz.nl en er wordt direct actie op ondernomen.Met vriendelijke groet,
    Dailymailz
  2. Auteur
    At
    Datum
    Het mail adres waar het om gaat is atje57@hotmail.comGraag uit de lijst verwijderenBij voorbaat dank
  3. Auteur
    At
    Datum
    Het lijkt er inderdaad op dat ik geen mail meer ontvang van Dailymailz. Hopen dat het zo blijft, bedankt voor de hulp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
At
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen