Opgelost door Dailymailz.nl: Ongewenste mail

At

Ik heb mij afgemeld bij dailymailz maar krijg steeds meer mail.
Ik wil van de verzend lijst af
Om de klacht langer te omschrijven tikik wel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Verwijder mij van de verzend lijst

Dailymailz.nl
    Beste At Snijder,Excuses voor het ongemak.Kunt u uw emailadres aan ons doorgeven? Uw email wordt vervolgens nogmaals toegevoegd aan ons filter en op de blacklist geplaatst. Het kan 10 werkdagen duren voordat de afmelding volledig verwerkt is. Mocht u na deze tijd toch nog een mail ontvangen stuurt u deze dan door naar info@dailymailz.nl en er wordt direct actie op ondernomen.Met vriendelijke groet,
    Dailymailz
    At
    Het mail adres waar het om gaat is atje57@hotmail.comGraag uit de lijst verwijderenBij voorbaat dank
    At
    Het lijkt er inderdaad op dat ik geen mail meer ontvang van Dailymailz. Hopen dat het zo blijft, bedankt voor de hulp

At

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?