Opgelost door Dailymailz.nl: Ongewenste mails van dailymailz.nl

Wikkie

Ik ontvang regelmatig e-mails die ik niet meer wil. Ook van andere aanbieders. In verleden al meermalen uitgeschreven, berichten blijven komen. Ik weet niet meer wie nu wie van e-mailadressen voorziet, maar ik wil er gewoon vanaf. dailymailz is er zo een en ik denk dat er meer soorten berichten achter zitten.
Daar wil ik vanaf. Zie privebericht

Uitschrijven inclusief uitschrijven bij alle bedrijven die hun e-mailadres via dailymailz hebben gekregen.

Dailymailz.nl

Onze excuses voor het ongemak.
    Wij werken samen met een groot aantal partners. Het is dus goed mogelijk dat een groot deel van de ongewenste e-mails die u ontvangt afkomstig is van ons of één van onze partners.

Ik ga de uitschrijving van uw e-mailadres verwerken. Zodra uw uitschrijving is verwerkt ontvangt u een bevestiging.

Dailymailz
    Dailymailz.nl

Bij deze bevestig ik de uitschrijving van het door u opgegeven e-mailadres.
    Uw e-mailadres bevond zich in een database die door veel van onze partners wordt gebruikt. Ik verwacht dat het aantal ongewenste e-mails in uw inbox sterk zal afnemen zodra uw uitschrijving door onze partners is verwerkt.

Voor het verwerken van uw uitschrijving krijgen onze partners een termijn van 10 dagen. Mocht u na deze periode alsnog ongewenste e-mails ontvangen, stuur deze dan door naar info@dailymailz.nl.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Dailymailz
    Wikkie
    De eerste reactie is vriendelijk en positief. Mijn vraag wordt opgevolgd. Ik ben nog wel benieuwd of de werkwijze om uit te schrijven (ook bij partners) daadwerkelijk effect heeft. Dit blijft ik kritisch volgen. Voor nu oké.

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?