Opgelost door Dailymailz.nl: Ongewenste mails van dailymailz.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155119
Gebruiker
Wikkie
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ontvang regelmatig e-mails die ik niet meer wil. Ook van andere aanbieders. In verleden al meermalen uitgeschreven, berichten blijven komen. Ik weet niet meer wie nu wie van e-mailadressen voorziet, maar ik wil er gewoon vanaf. dailymailz is er zo een en ik denk dat er meer soorten berichten achter zitten.
Daar wil ik vanaf. Zie privebericht

Gewenste oplossing

Uitschrijven inclusief uitschrijven bij alle bedrijven die hun e-mailadres via dailymailz hebben gekregen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Onze excuses voor het ongemak.
    Wij werken samen met een groot aantal partners. Het is dus goed mogelijk dat een groot deel van de ongewenste e-mails die u ontvangt afkomstig is van ons of één van onze partners.

    Ik ga de uitschrijving van uw e-mailadres verwerken. Zodra uw uitschrijving is verwerkt ontvangt u een bevestiging.

    Met vriendelijke groet,
    Dailymailz
  2. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bij deze bevestig ik de uitschrijving van het door u opgegeven e-mailadres.
    Uw e-mailadres bevond zich in een database die door veel van onze partners wordt gebruikt. Ik verwacht dat het aantal ongewenste e-mails in uw inbox sterk zal afnemen zodra uw uitschrijving door onze partners is verwerkt.

    Voor het verwerken van uw uitschrijving krijgen onze partners een termijn van 10 dagen. Mocht u na deze periode alsnog ongewenste e-mails ontvangen, stuur deze dan door naar info@dailymailz.nl.

    Mocht u nog verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag!

    Met vriendelijke groet,
    Dailymailz
  3. Auteur
    Wikkie
    Datum
    De eerste reactie is vriendelijk en positief. Mijn vraag wordt opgevolgd. Ik ben nog wel benieuwd of de werkwijze om uit te schrijven (ook bij partners) daadwerkelijk effect heeft. Dit blijft ik kritisch volgen. Voor nu oké.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen