Klacht Dailymailz.nl: ongwenste mail blijft doorgaan

Betje

Dag,

Eerder had ik contact met jullie gehad over ongewenste mail die maar niet stoppen ondanks dat ik op de zwarte lijst ben gezet door jullie en de zeven dagen al ruimschoots verstreken is.. Nu kreeg ik via jullie het verzoek om de hausse aan mail die ik nog kreeg te forwarden naar info@dailymailz.nl maar ik krijg du een foutmelding al bijna een week lang dat jullie op een blacklist staan en dus krijgen jullie mij mail niet!!!! En ik wordt ondertussen nog steeds platgespamd.

Ik wil dat jullie ervoor zorgen dat het spammen stopt en ook dat ik jullie de mails weer kan sturen!!!!

Dailymailz.nl
    Beste Bettina,

Onze excuses dat de problemen nog steeds niet opgelost zijn.

Het klopt inderdaad dat de mail er tijdelijk uit heeft gelegen wegens technische redenen. Graag willen wij u alsnog vragen om de ontvangen ongewilde emails door te sturen naar info@dailymailz.nl (deze werkt ondertussen weer). Via die weg kunnen wij gemakkelijker achterhalen welke partner u nog steeds dagelijks mailt.

Wij hopen dat het probleem op deze manier zo snel mogelijk opgelost wordt.

Dailymailz

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?