Klacht Dailymailz.nl: ongwenste mail blijft doorgaan

Klachtnummer
# 178925
Gebruiker
Betje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dag,

Eerder had ik contact met jullie gehad over ongewenste mail die maar niet stoppen ondanks dat ik op de zwarte lijst ben gezet door jullie en de zeven dagen al ruimschoots verstreken is.. Nu kreeg ik via jullie het verzoek om de hausse aan mail die ik nog kreeg te forwarden naar info@dailymailz.nl maar ik krijg du een foutmelding al bijna een week lang dat jullie op een blacklist staan en dus krijgen jullie mij mail niet!!!! En ik wordt ondertussen nog steeds platgespamd.

De oplossing

Ik wil dat jullie ervoor zorgen dat het spammen stopt en ook dat ik jullie de mails weer kan sturen!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Beste Bettina,

    Onze excuses dat de problemen nog steeds niet opgelost zijn.

    Het klopt inderdaad dat de mail er tijdelijk uit heeft gelegen wegens technische redenen. Graag willen wij u alsnog vragen om de ontvangen ongewilde emails door te sturen naar info@dailymailz.nl (deze werkt ondertussen weer). Via die weg kunnen wij gemakkelijker achterhalen welke partner u nog steeds dagelijks mailt.

    Wij hopen dat het probleem op deze manier zo snel mogelijk opgelost wordt.

    Met vriendelijke groet,
    Dailymailz

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen