Klacht Dailymailz.nl: Spam blijft maar komen

# 120868
A J M

Ik heb me nooit aangemeld voor mails van Dailymailz, maar me wel al vaak ervoor afgemeld, via de link onder aan de mail.
Dat levert steeds de bevestiging op dat ik me inderdaad heb afgemeld - maar steeds weer duikt er nieuwe spam op die verwijst naar Dailymailz.
Graag zou ik zien dat dit definitief wordt opgelost. Ik heb geen idee wat ik zelf nog verder aan kan doen. In ieder geval is het niet effectief: dit soort reclame ervaar ik eerder als antireclame.

Definitief geen mails meer ontvangen.

Dailymailz.nl
    Beste A.J Maasland,

Excuses voor het ongemak.

Uw email wordt nogmaals toegevoegd aan ons filter en op de blacklist geplaatst. Het kan 10 werkdagen duren voordat de afmelding volledig verwerkt is. Mocht u na deze tijd toch nog een mail ontvangen stuurt u deze dan door naar info@dailymailz.nl en er wordt direct actie op ondernomen.

Dailymailz
    Dailymailz.nl
    Beste A.J. Maasland,

Excuses voor het ongemak.

Dailymailz

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?