Klacht Dailymailz.nl: Spam blijft maar komen

Klachtnummer
# 120868
Gebruiker
A J M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb me nooit aangemeld voor mails van Dailymailz, maar me wel al vaak ervoor afgemeld, via de link onder aan de mail.
Dat levert steeds de bevestiging op dat ik me inderdaad heb afgemeld - maar steeds weer duikt er nieuwe spam op die verwijst naar Dailymailz.
Graag zou ik zien dat dit definitief wordt opgelost. Ik heb geen idee wat ik zelf nog verder aan kan doen. In ieder geval is het niet effectief: dit soort reclame ervaar ik eerder als antireclame.

De oplossing

Definitief geen mails meer ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Beste A.J Maasland,

    Excuses voor het ongemak.

    Uw email wordt nogmaals toegevoegd aan ons filter en op de blacklist geplaatst. Het kan 10 werkdagen duren voordat de afmelding volledig verwerkt is. Mocht u na deze tijd toch nog een mail ontvangen stuurt u deze dan door naar info@dailymailz.nl en er wordt direct actie op ondernomen.

    Met vriendelijke groet,
    Dailymailz
  2. Auteur
    Dailymailz.nl
    Datum
    Beste A.J. Maasland,

    Excuses voor het ongemak.

    Uw email wordt nogmaals toegevoegd aan ons filter en op de blacklist geplaatst. Het kan 10 werkdagen duren voordat de afmelding volledig verwerkt is. Mocht u na deze tijd toch nog een mail ontvangen stuurt u deze dan door naar info@dailymailz.nl en er wordt direct actie op ondernomen.

    Met vriendelijke groet,
    Dailymailz

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen