Klacht Dailymailz.nl: SPAM emails, graag NIET meer ontvangen!!

Y1237

Overspoelt met Emails van WinAReward en vele andere spam emails waarvoor ik me nooit heb aangemeld! Graag wil ik ook weten hoe ik op deze LIJST terecht ben gekomen! en wil dit graag NIET meer in de toekomst laten gebeuren!

Graag wil ik deze NIET meer ontvangen!!!

Geachte Heer/Mevrouw,

Allereerst onze excuses voor al het ongemak,

Kunt u uw email adress melden, zodat ik u kan blacklisten? Dan komt u nooit meer in onze database terecht en onze partners worden dan ook verzocht u binnen 7 dagen uit te schrijven voor al hun mailings.
    Mocht u dan toch na deze periode van 7 dagen ongewenste e-mails blijven ontvangen, wilt u deze dan doorsturen naar info@dailymailz.nl?

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb uw email adress uit onze database gehaald en ervoor gezorgd dat u nooit meer daar terecht kunt komen. Onze partners zijn ook verzocht om u binnen 7 dagen ook uit te schrijven voor hun mailings.

Mocht u na deze periode van zeven dagen alsnog ongewenste e-mails ontvangen, wilt u deze dan doorsturen naar info@dailymailz.nl?

Y1237
    Hartelijk bedankt! Kunt u mij misschien ook vertellen hoe ik terecht ben gekomen op de lijst? Want ik weet zeker dat ik me nooit heb aangemeld voor dit!
    Y1237
    Krijg de SPAM mail nog steeds gewoon binnen van al u partners en dailymailz! Graag wil ik dit NIET meer ontvangen!! zoals eerder vermeld!
    Geachte Heer/Mevrouw,

Wilt u deze mails doorsturen naar info@dailymailz.nl? Zodat, wij eventueel kunnen zien van wie deze afkomstig zijn.

Dailymailz

Ook een klacht indienen over ?