Klacht Dailymailz.nl: Steeds meer spammail van Dailymailz

Noelle

Ik krijg steeds meer spammailtjes van Dailymailz of bedrijven die aangeven namens Dailymailz hun mailtjes te sturen. Uitschrijven via de links onderin de nieuwsbrieven geeft naar mijn idee alleen maar meer spam.

Allereerst zou ik graag uitgeschreven willen worden voor ál deze mailtjes en daarnaast wil ik graag weten hoe ik op deze mailinglist ben gekomen, zodat ik dit voortaan kan voorkomen.

Dailymailz.nl
    Geachte mevrouw Niezen-Vink,

Onze excuses voor het ongemak.
    Uw e-mailadres is uit al onze bestanden verwijderd en ik heb onze partners verzocht uw e-mailadres uit te schrijven voor hun mailings. Hiervoor krijgen zij een termijn van 10 dagen. Mocht u na dit termijn alsnog ongewenste e-mails ontvangen, wilt u deze dan doorsturen naar info@dailymailz.nl?

Dailymailz
    Noelle
    Ik zal die 10 dagen nog even afwachten. Heb ik nog wel even de vraag hoe ik kan voorkomen ooit nog weer op de lijst te komen. Ik heb jullie website al bekeken, maar ik weet zeker dat ik daar nooit op ben geweest.
    Dailymailz.nl
    Geachte mevrouw Niezen-Vink,

U bent inderdaad niet via onze website ingeschreven. Onze organisatie houdt zich niet bezig met het inschrijven/verzamelen van consumentengegevens. Wij houden ons bezig met de transacties van deze databases waarbij wij als bemiddelaar optreden tussen de aanbieder en de eindgebruiker.

Ik heb voor u uitgezocht hoe u in deze databases bent gekomen. Hieronder vindt u alle details omtrent uw inschrijving waar ik beschikking over heb.

U heeft op 21 september 2014 een applicatie geïnstalleerd van de ontwikkelaar Simpler. Door akkoord te gaan met het 'privacy policy' van Simpler heeft u toestemming verleent voor het gebruiken en verspreiden van uw e-mailadres voor online-marketing doeleinden. Hieronder vindt u een lijst met alle applicaties die deze ontwikkelaar heeft ontwikkeld:
    1. Simpler Contacts
    7. Watch Dialer
    8. Simpler Merge
    9. Simpler Backup
    10. Simpler Dialer

Hier vindt u de algemene voorwaarden/privacy policy van Simpler: http://www.simplercontacts.com/#!privacy-policy/c1m9j

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u nog verdere vragen hebben, stel deze dan gerust!

Dailymailz

Ook een klacht indienen over Dailymailz.nl?