Opgelost door Dak- en Totaalonderhoud Van Gulik: 2X toe afspraak niet nakomen

Michael

Ook ik heb een poging gewaagd om via Groupon een onderhoud uit te laten voeren.
De eerste keer was in juni vorig jaar. Daar het bedrijf alleen op datums kan waneer zij in de buurt zijn heb ik een vrije dag moeten nemen. Een uur na afgesproken tijd werd ik gebeld met de mededeling dat de afspraak niet door ging omdat ze met autopech stonden. Heel erg vervelend, maar kan gebeuren..........dacht ik. De beste man zei dat ik terug gebeld zou worden om een nieuwe afspraak te maken, na 7 maanden zat ik nog steeds te wachten dus zelf maar weer gebeld voor een afspraak. Deze was gemaakt voor vandaag (5 februari ).Wederom weer een vrije dag moeten nemen. Deze keer werd ik gebeld dat de afspraak weer niet doorgaat omdat de monteur ziek is. Dit is voor mij reden om dit bedrijf ten zeerste af te raden.

Daar het bedrijf de gewoonte heeft veelal door te schakelen naar voice mail en na achterlaten gegevens niet terug te bellen heb ik de klacht neer gelegd bij Groupon. Deze zullen netjes mijn aankoop bedrag retour betalen en Dak- en Totaalonderhoud Van Gulik negatief registreren in hun systeem.

Michael
    Vanmiddag nog heeft deze firma contact opgenomen en zal met een passende oplossing komen.