Opgelost door Dak- en Totaalonderhoud Van Gulik: Men weet niet wat een goede klantenservice is

Mevrouw

Wil je een nieuw dak, geen probleem. Men staat zeer snel op de stoep. Echter, zodra er iets beschadigd is door medewerkers en je wilt dat graag opgelost zien dan krijg je ze niet te pakken. 4x voicemail ingesproken met het verzoek terug te bellen, gebeurt gewoon niet. Zelf maar weer bellen, eindelijk te pakken, ik moet de kleur verf doorgeven via de mail en dan zou men mij bellen voor een afspraak om het te repareren. Na een week zelf maar weer gebeld. Geen excuses, helemaal niks.
Nu zou er tussen 10 en 11 iemand komen voor de reparatie. Niemand op komen dagen. Gebeld met het bedrijf, werk was uitgelopen. Er komt pas iemand over anderhalf uur. Dit laat je als bedrijf niet even netjes weten aan de wachtende klant. Vreselijk slechte klantenservice, behalve als ze geld kunnen vangen voor een opdracht.

Het door hen beschadigde onderdeel netjes maken. Afspraken nakomen!

Mevrouw
Uiteindelijke oplossing 1x gebeld terwijl ik niet in de gelegenheid was om te praten. Ik zou de volgende dag worden gebeld. 1 oproep gemist...vervolgens nooit meer gebeld. In principe is uiteindelijk mijn klacht opgelost. Wat kapot was, is gemaakt. Maar qua klantenservice blijft het bedrijf gewoon mega slecht. En dat alleen is voor mij een reden om hen nooit meer in te huren.