Klacht Dak- en Totaalonderhoud Van Gulik: Slechte service door Van Gulik Dak- en Totaalonderhoud

fam. Van Rijk

Naar aanleiding van lekkage aan de dakkapel heeft Van Gulik in sept. 2014 de dakgoot gereinigd, een dak inspectie en een inspectie uitgevoerd. Er werd toen geconstateerd dat de zijpanelen van de dakkapel vervangen, het lood rondom vernieuwd en de nokvorst vernieuwd moest worden. Totale kosten € 1550. Deze reparaties zijn in okt. 2014 uitgevoerd. Tijdens de hele hete dagen van een paar weken geleden kwam ineens het 'lood' dat onder de dakkapel was vernieuwd, naar beneden glijden. Aangezien ik 2 jaar garantie heb , heb ik diverse keren gebeld met Van Gulik steeds een boodschap achter gelaten, maar ben nooit teruggebeld. Uiteindelijk nog per mail contact gezorgd, maar ook daar wordt niet op gereageerd. Uiteindelijk een ander bedrijf ingeschakeld. Zij constateerden dat alle werkzaamheden zeer onprofessioneel waren uitgevoerd en alles weer opnieuw gerepareerd dient te worden. Kosten € 1600.

Wat ik van Van Gulik verlang is dat zij op zijn minst het fatsoen hebben om te reageren. Maar ik weet nu al dat dit nooit zal gebeuren. Ook wil ik dat zij meebetalen aan de kosten van het repareren van hun reparaties.