Klacht DAK verzekeringen: Geen reele afwikkeling gevolgschade bij lekkage van de douchebak

Cornellie Wong-Swie-San

Lekkage badkamer.
In April scheur in douchebak ontdekt. Via tussenpersoon doorgegeven. Deze is langs geweest.Schade opgenomen (via de zijmuur en plafond boven het trappengat naar beneden); scheur in douchebak geconstateerd en schadeform.ingevuld en opgestuurd naar Het DAK verzekeringen in de Meern. Schade expert gekomen. Hal; plafond en trappengat opgemeten waar de schade zichtbaar was. Even de badkamer bekeken en hij zag het al.Volgens hem lag het aan de kit welke poreus zou zijn geworden waardoor de lekkage was ontstaan. Vergoeding 800 Euro. Aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben via de tussenpersoon. Expert lekdetectie opsporingsbedrijf ingeschakeld door Het DAK . Tot op heden geen reactie en of mededelingen daarover ontvangen van Het DAK en of tussenpersoon ondanks herhaaldelijke telefoontjes van mijn kant uit. Op 6 Augustus was daar een overboeking van Het DAK van 850 Euro. Ik betreur de gang van zaken en wens van Het DAK opening van zaken te geven en een reële oplossing.

Wij vinden dat DAK verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DAK verzekeringen?