Klacht DAK verzekeringen: Vloer schade

N Yildiz

In oktober 2016 heb ik mijn schade ingediend bij Dak. Er is een lekkage geweest in mijn keuken waardoor mijn laminaat schade op liep. Daarna is er een expert verstuurd na 2 maanden die al binnen kwam en niet naar de schade keek maar naar de situatie van de vloer. Ik heb dan nog 3 kleine gebruikssporen in mijn vloer waar mijn eettafel staat en 1 in de keuken. Ik heb met mijn tussenpersoon gebeld en die kon mij ook niet verder helpen omdat dak steeds het antwoord uitstelde en niet duidelijk genoeg was. Ik heb zelf gebeld en gevraagd waarom het zo lang duurde en of het wel vergoed zou worden. Tot mijn teleurstelling gaf mij de schadebehandelaar dat de expert had aangegeven dat ik te nat had gedweild! Wat een rare streek dacht ik. Werd ik ook nog eens beschuldigd met leugens van de expert. Ik heb een contra expert ingeschakeld. Helaas is het door de eerste expert die ingeschakeld werd door Dak niet voldoende geweest om zijn rapport fatsoenlijk en eerlijk op te stellen. Hij heeft aannames gedaan en is niet met feiten gekomen. Moest ik 1 jaar de moeite te doen om te wachten en ontvang ik uiteindelijk een bedrag waar ik niet eens een vloerkleed van kan kopen. Echt belachelijk hoe er is omgegaan met mij en het besluit is ook niet eerlijk. Ik ben erg teleurgesteld ik doe ook niet snel een melding van schade bij mijn verzekering terwijl ik er recht op heb.

Fatsoenlijk omgaan met de klant en eerlijk uitkeren van schades wat de klant dient te ontvangen. Terugkoppeling naar mij is nooit gebeurd ik moest steeds zelf bellen. Volgens mij ben ik meer telefoonkosten kwijt dan dat ik uitgekeerd krijg.

Wij vinden dat DAK verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DAK verzekeringen?