Klacht Dakbeheer Correct: garantie niet nakomen

Klachtnummer
# 29548
Gebruiker
Anneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Melding: Door het schoorsteenveegbedrijf Correct uit 's Hertogenbosch is op hun advies op 23-04-2012 een Spinner ( a 375,- Euro) geplaatst op onze schoorsteen. Sinds eind januari 2013 maakt deze kap een 'kloppend' geluid, dat door het hele huis te horen is. Op 31-01-2013 heb ik hierover voor de eerste keer gebeld met Correct. Schoortsteenvegers zijn meerdere keren komen kijken, maar wisten niet wat er precies aan mankeerde. Vesta-Air was de leverancier van deze kap en meldde mij telefonisch dat de lagers dan defect zijn en dat garantie bij de plaatser, in dit geval Correct, verhaald moest worden.
Na veelvuldig contact staan we opnieuw op de servicelijst van aug/sept en is er nog niets verholpen.

De oplossing

In eerste instantie wilden we een nieuwe kap, dus vervangen van kapotte.
Dit werd niet gehonoreerd en hebben we aangegeven in plaats van een spinner en Rvs coltkap hoog te willen.
Hieraan wordt ook niet voldaan.
Nu het liefst geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dakbeheer Correct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dakbeheer Correct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen