Klacht Dakcontrol: dakcontrol via schoorsteen direkt niet binnen laten

amer

afspraak gemaakt via schoorsteenveger direkt voor het vegen van onze schoorsteen . ze zouden komen dinsdag ochtend tussen 9 en 12 , dit werd na tel contact tussen 13 en 15 uur . dus dat was netjes geregeld , komen om 1430 uur 2 heren een bleef binnen andere ging meteen het dak op , na nog geen minuut boven schreeuwde hij na onder dat de kap slecht was dat die vervangen moest worden en dat we geen goedkeuring kregen om veilig te kunnen stoken . tevens inspecteerde hij op afstand dat onze buren nog een slechtere kap hadden ( hadden we niet om gevraagd ) . hij bleef maar van boven af schreeuwen (kwaakten) dat de kap slecht was en dat we geen goedkeuring kregen , we hebben toch gevraagd om de schoorsteen te vegen . onder gekomen schreef de ene man een briefje uit met niet stoken . maar volgens hem als we nu ter plekke een andere kap kochten van 154 e kregen we wel de goed keuring of beter was nog zoals hij zei een van 300 e dat was nog beter . maar dan moesten we dat nu beslissen want hij kwam er niet extra voor terug . uiteindelijk hebben wij het niet gedaan . wel naderhand contact gehad met schoorsteenveger direkt en het verhaal verteld en deze man zou ons alsnog een goedkeuring sturen , maar na nog eens gebeld te hebben en mail gestuurd op heden nog niks ontvangen . nu na 1 week ander firma gebeld en dat verhaal verteld die zijn alsnog de schoorsteen komen vegen kap was perfect alleen wat vuil maar dat hebben ze ter plekke schoongemaakt en we kunnen nu veilig stoken , zijn wel 50 e extra armer naar dakcontrol gebeld maar daar pakt niemand op

dat dakcontrol ons de 39,50 terugbetaald

Wij vinden dat Dakcontrol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dakcontrol?