Klacht Dakdekkers: Ik krijg geen factuur voor verrichtte werkzaamheden.

Klachtnummer
# 543604
Gebruiker
annuvlug
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het verhelpen van een lekkage lukt het mij niet om een factuur van de reparatie voor melding bij mijn verzekering te krijgen. Na eindeloos rappelleren (telefonisch, e-mail) heeft de Consumentenbond de zaak bij het bedrijf gemeld. Kort daarop ontving ik excuses van het bedrijf en een afspraak om bij mij langs te komen. Dat was op vrijdagmiddag 25 juni tussen 14.00 en 16.00 uur. Na een lange middag wachten verscheen er niemand.
Een e-mail hierover aan het bedrijf wordt niet beantwoord. Hoe moet ik verder?

De oplossing

Een factuur verstrekken of mij het bedrag van € 385,50 terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dakdekkers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dakdekkers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen