Klacht Dakdekkersaanhuis.nl: Een toegezegde factuur wordt steeds toegezegd maar is niet ontvangen.

Klachtnummer
# 542508
Gebruiker
annuvlug
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 18 mei 2021 is er een lekkage aan het dak gerepareerd. Het karwei duurde een half uur en kostte € 385,50 die gelijk zijn afgerekend op de naam dakmaximaal. Er zouden een factuur en foto's van de reparatie nagestuurd worden. Dat is tot op heden niet gebeurd waardoor ik mijn verzekering niet in kan schakelen. Telefonisch is een aantal malen gereageerd met de mededeling dat de factuur er aan kwam maar dat gebeurde niet. Via de mail heb ik wederom die verzekering gekregen, maar zonder resultaat.Hoe moet ik verder?

Gewenste oplossing

Een factuur en foto's van de reparatie verstrekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dakdekkersaanhuis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dakdekkersaanhuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen