Klacht Dakdekkersbedrijf Garantdak: Geen respons bij klachten over nieuw gelegd dak

bboddeus

Ongeveer een jaargeleden heeft Garantdak de daken van onze keukenaanbouw en schuur opnieuw gelegd. Een paar maand later lekte er water door het dak in de schuur. We hebben tientallen keren gebeld met Garantdak en voicemails ingesproken, maar tot op vandaag is er nog steeds geen monteur langs geweest. Er was na weken eindelijk een afspraak gemaakt, die vijf minuten van tevoren werd gewijzigd via e-mail. Op het nieuw afgesproken tijdstip kwam niemand opdagen.

We hebben nu al zo vaak geprobeerd te bellen, dat we er geen vertrouwen meer in hebben dat het probleem wordt opgelost.

Wij zijn niet tevreden over de service van Garantdak en willen dat er zo snel mogelijk een monteur komt kijken en het lekkageprobleem oplost!

Wij vinden dat Dakdekkersbedrijf Garantdak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dakdekkersbedrijf Garantdak?