Klacht Dakdekkersbedrijf Garantdak: Geen respons bij klachten over nieuw gelegd dak

Klachtnummer
# 81767
Gebruiker
bboddeus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongeveer een jaargeleden heeft Garantdak de daken van onze keukenaanbouw en schuur opnieuw gelegd. Een paar maand later lekte er water door het dak in de schuur. We hebben tientallen keren gebeld met Garantdak en voicemails ingesproken, maar tot op vandaag is er nog steeds geen monteur langs geweest. Er was na weken eindelijk een afspraak gemaakt, die vijf minuten van tevoren werd gewijzigd via e-mail. Op het nieuw afgesproken tijdstip kwam niemand opdagen.

We hebben nu al zo vaak geprobeerd te bellen, dat we er geen vertrouwen meer in hebben dat het probleem wordt opgelost.

De oplossing

Wij zijn niet tevreden over de service van Garantdak en willen dat er zo snel mogelijk een monteur komt kijken en het lekkageprobleem oplost!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dakdekkersbedrijf Garantdak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dakdekkersbedrijf Garantdak?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen