Klacht Dakexpertise.nl: Oplichters, lekt nog streeds, geld weg en ze zijn niet meer te bereiken

Ontevredenklant

Zeer slecht bedrijf!! Niet mee in zee gaan!! Dak lekt nog steeds. Inmiddels geld binnen bij ze en ze zijn nergens meer te vinden. Herhaaldelijk bellen en appen naar verschillende nummers. Na 1 maand te pakken gekregen. Geven aan na 1 week pas te kunnen komen en in tussentijd lekt ons nieuw stucwerk gewoon verder. Ze zouden vandaag komen. Gewoon niet komen opdagen. Meerdere keren gebeld. Nemen na 10x bellen op en belooft het aan ‘de jongens’ door te geven. In de middag nog steeds niemand. Weer gebeld zou dit met zijn sjef oppakken en terugbellen. Niks meer gehoord. Opnieuw gebeld. Geeft aan dat vandaag niemand zal komen!
Zeer onbetrouwbaar. Het zijn oplichters!! Zij met hun 10 jaar garantie. Wat een leugens!
We gaan juridische stappen ondernemen!

Geld terugbetalen!!! Oplichters!

Wij vinden dat Dakexpertise.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dakexpertise.nl?