Klacht Dakgoed Onderhoudservice: Slechte reparatie van de dak!!

Mimi

Geachte heren,
Hierbij wil ik een klacht indienen tegen Dakgoed.
We hebben vorig jaar een reparatie van 1079 euro gehad. De reparatie is verricht door Dakgoed Amsterdam. De bedoeling was dat we 5 jaar garantie zouden hebben. In januari hadden we weer lekkage en toen heb ik het bedrijf gebeld. Nadat ik meerdere keren heb gebeld, zijnze gekomen en hebben ze gezegd dat ik 400 euro moest betalen omdat er iets nieuws was kapotgegaan??

Eerst zei de receptioniste dat er mensen op 16 mei naar ons zullen komen. een dag later belde de
leidinggevende en zei dat de afspraak niet doorgaat en dat ik beter naar de Rechtbank moet gaan!
Teleurgesteld door de situatie die zolang duurt, heb ik gebeld en gevraagd of ik de afwijzing schriftelijk
mocht krijgen.

Spoedig hoop ik iets van u te horen,

We willen dat de reparatie goed wordt gemaakt en dat we geen lekkage meer in de kamer hebben!
Nadat we zo veel geld hebben betaald en er werd gezegd dat we 5 garantie hebben is niet normaal dat we nog steeds ontevreden zijn over de situatie.
Ik slaap in een kamer met schimmel door de lekkage, het is absurd voor worden!!
Als ze niet meer de reparatie willen doen, dan eis ik mijn geld terug zodat ik een ander bedrijf kan vinden.

Wij vinden dat Dakgoed Onderhoudservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!