Klacht Dakkapel Plezier: Scheve dakkapel van dakkapelplezier.nl

Klachtnummer
# 184328
Gebruiker
Amanda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben 19 mei 2016 een dakkapel laten plaatsen door [naam verwijderd door moderator] van dakkapelplezier.nl.
Na plaatsing zag deze er goed uit. En heb ik het volledige bedrag via bank overboeken direct betaald.
Echter toen ik savonds het rolluik dicht wilde doen zag ik het volgende.

-Rolluik sloot niet tot onderaan.
-linker raam sloot niet helemaal goed.
-aan beide zijden een flinke kieren waar veel licht en wind door heen kwam
-er bleef wat water staan in de gootjes van de ramen

Ik heb [naam verwijderd door moderator] 20 mei 2016 gelijk smorgens gebeld met deze punten.
Meneer zou het komen oplossen en belde nog voor een afspraak.
Na een week nog geen telefoontje of mailt je.
Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds aan het bellen mailen sms en whatsapp maat krijg geen contact meer
Ik heb er nu een advocaat op gezet maar de adressen die hij heeft soort gegeven blijken niet te kloppen.

De oplossing

Dat het dakkapel hersteld worden een een schade vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dakkapel Plezier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties