Opgelost door Dakkapellenonline.nl: Onbetrouwbaar.

Ferry

Ik heb 1 aluminiumhor bestel voor een raam van mijn dakkapel bij dakkapel.nl op 26mei 2020 en ik heb al betaald. Maar ze hebben tot nu toe 14 juli2020 nog niet geleveerd. Ik heb een paar keer gebeld en ieder keer ze belooft zou sturen, maar doen ze niet. Ik vond schandalig voor zon bedrijf .terwijl de dakkapel bij mij heb ik bij deze bedrijf besteld. Ik vind als klant worden slecht behandeld. Dat is schandalig en bedrieger..

Dat ze mijn bestelingen ,waar ik al betaald ziens 7 weken geleden.worden wel geleveerd zoals afgesproken is .

Dakkapellenonline.nl
    Geachte heer Julienne,

U heeft nadat uw dakkapel is geplaatst een extra hor besteld. Gezien de zomer drukte duurt dit in deze periode langer dan gebruikelijk. Ook om de verzend kosten te besparen komt uw vertegenwoordiger de hor kosteloos langs brengen.

Dit zal komende week zijn.
    Helaas zijn dit op dit moment de doorloop tijden.

Ondanks uw klacht wensen wij u veel plezier met uw nieuwe dakkapel. Uiteraard komt de hor zsm uw kant op.

Met vriendelijke groet

Ferry
Als dakkapel.nl self komen bij me de alum hor plaatsen dan is dat een goede oplosing .Dan ben ik helemaal tevreden met deze service. En hartelijk bedank voor de goede bericht. Namen: FL Julienne.

Ook een klacht indienen over Dakkapellenonline.nl?