Opgelost door Dakkapellenonline.nl: Onbetrouwbaar.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 463926
Gebruiker
Ferry
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 1 aluminiumhor bestel voor een raam van mijn dakkapel bij dakkapel.nl op 26mei 2020 en ik heb al betaald. Maar ze hebben tot nu toe 14 juli2020 nog niet geleveerd. Ik heb een paar keer gebeld en ieder keer ze belooft zou sturen, maar doen ze niet. Ik vond schandalig voor zon bedrijf .terwijl de dakkapel bij mij heb ik bij deze bedrijf besteld. Ik vind als klant worden slecht behandeld. Dat is schandalig en bedrieger..

De oplossing

Dat ze mijn bestelingen ,waar ik al betaald ziens 7 weken geleden.worden wel geleveerd zoals afgesproken is .



1 reactie

  1. Auteur
    Dakkapellenonline.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Julienne,

    U heeft nadat uw dakkapel is geplaatst een extra hor besteld. Gezien de zomer drukte duurt dit in deze periode langer dan gebruikelijk. Ook om de verzend kosten te besparen komt uw vertegenwoordiger de hor kosteloos langs brengen.

    Dit zal komende week zijn.
    Helaas zijn dit op dit moment de doorloop tijden.

    Ondanks uw klacht wensen wij u veel plezier met uw nieuwe dakkapel. Uiteraard komt de hor zsm uw kant op.

    Met vriendelijke groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als dakkapel.nl self komen bij me de alum hor plaatsen dan is dat een goede oplosing .Dan ben ik helemaal tevreden met deze service. En hartelijk bedank voor de goede bericht. Namen: FL Julienne.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dakkapellenonline.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen