Klacht Dakraamgordijnen.nl: gordijnen komen niet aan maar wel retourkosten in rekening gebracht.

W.A. Huisman

2 rolgordijnen besteld. De gordijnen werden 2 weken later door pakketservice DPD aangeboden maar wij waren niet thuis. Er is een briefje door de bus gedaan en wij hebben een nieuwe bezorgafspraak gemaakt.
Tot zover niets aan de hand, echter op de dag van bezorgen komt er niemand langs. Wij gebeld naar de pakketservice en de klantenservice van dakraamgordijn.nl. Er was een storing geweest de gordijnen zouden de dag erna bezorgd worden, wederom de volgende dag geen bezorger. Wij weer gebeld. Dit heeft zich nog twee x zo herhaald, bezorgafspaken die niet worden nagekomen, je wordt niet geïnformeerd en zit de halve dag voor niets te wachten. Als je de klantenservice belt wordt je van het kasje naar de muur gestuurd. Bij de laatste bezorgpoging werd het pakket op een voor ons totaal vreemd adres bezorgd. Wij hebben dakraamgordijn.nl gemeld dat we de koop ontbonden wegens wanprestatie. Nu worden echter de retourkosten in rekening gebracht van wat we nooit ontvangen hebben!

De retourkosten van het pakket wat wij nooit ontvangen hebben willen wij terug!
Dit bedrag is ingehouden op het bedrag wat wij al betaald hadden voor de gordijnen.
De communicatie en oplossingsgerichtheid van de klantenservice is belabberd, wij eisen oprechte excuses.
Dit is geen incident als ik dit op internet nalees van andere klanten, zorg in de toekomst voor betere service.

Dakraamgordijnen.nl
    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Onze klantenservice heeft u contact met u opgenomen om u te bevestigen dat alsnog alle kosten zijn gecrediteerd.
    We hopen dat wij hiermee uw klacht alsnog naar alle tevredenheid hebben opgelost.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.