Klacht Dakvensteropmaat.com: Aftimmering geplaatste dakramen niet voltooid; bestelde rolluiken niet geleverd/gemonteerd

ecdereus

Begin mei 2015 opdracht t.w.v. € 3.894 gegeven voor vervanging van 3 bestaande Velux dakramen, plaatsing 1 nieuw dakraam, plaatsing 2 rolluiken, vervanging 1 rolhor en plaatsing 1 rolhor (t.b.v. nieuwe raam; andere 2 bestaande rolhorren waren nog in goede conditie). Direct na opdracht materialen t.w.v. € 2.949 vooruitbetaald; montagekosten te voldoen bij oplevering.
Situatie eind juli 2015: dakramen aangebracht maar aftimmering nog niet voltooid, 2 nieuwe rolhorren geplaatst maar bestaande rolhorren onnodig gedemonteerd en afgevoerd. Bestelde 2 rolluiken nog steeds niet geleverd/gemonteerd.
Freek Hijmans reageert niet op mails of voicemailberichten via mob.telefoon. Mobiele nummer nu geheel niet meer bereikbaar (ingesprektoon).

Ofwel op korte termijn (d.w.z. vóór 1 oktober 2015) alsnog levering/montage van bestelde rolluiken, kostenloze vervanging van onnodig verwijderde rolhorren en afwerking van overige uitstaande punten v.w.b. aftimmering vensters.
Ofwel uitlevering van bestelde rolluiken en vervangende rolhorren opdat werk door derde partij kan worden voltooid. In dat geval géén betaling van resterend factuurbedrag voor montage/arbeidsloon.

Wij vinden dat Dakvensteropmaat.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dakvensteropmaat.com?