Klacht Dakvensteropmaat.com: Aftimmering geplaatste dakramen niet voltooid; bestelde rolluiken niet geleverd/gemonteerd

Klachtnummer
# 126537
Gebruiker
ecdereus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin mei 2015 opdracht t.w.v. € 3.894 gegeven voor vervanging van 3 bestaande Velux dakramen, plaatsing 1 nieuw dakraam, plaatsing 2 rolluiken, vervanging 1 rolhor en plaatsing 1 rolhor (t.b.v. nieuwe raam; andere 2 bestaande rolhorren waren nog in goede conditie). Direct na opdracht materialen t.w.v. € 2.949 vooruitbetaald; montagekosten te voldoen bij oplevering.
Situatie eind juli 2015: dakramen aangebracht maar aftimmering nog niet voltooid, 2 nieuwe rolhorren geplaatst maar bestaande rolhorren onnodig gedemonteerd en afgevoerd. Bestelde 2 rolluiken nog steeds niet geleverd/gemonteerd.
Freek Hijmans reageert niet op mails of voicemailberichten via mob.telefoon. Mobiele nummer nu geheel niet meer bereikbaar (ingesprektoon).


De oplossing

Ofwel op korte termijn (d.w.z. vóór 1 oktober 2015) alsnog levering/montage van bestelde rolluiken, kostenloze vervanging van onnodig verwijderde rolhorren en afwerking van overige uitstaande punten v.w.b. aftimmering vensters.
Ofwel uitlevering van bestelde rolluiken en vervangende rolhorren opdat werk door derde partij kan worden voltooid. In dat geval géén betaling van resterend factuurbedrag voor montage/arbeidsloon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dakvensteropmaat.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dakvensteropmaat.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen