Klacht Dalstra Reizen: Curator neemt ziekenfonds premie op in failliete boedel

Klachtnummer
# 490136
Gebruiker
AvondDen#903
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik loop als ex werknemer al jaren mee in de collectieve ziekenfonds verzekering Elke maand op de 15e werd de maandpremie betaald Zo ook op 15 sept en 15 okt 2020 22 september werd Dalstra Reizen failliet verklaart en zijn deze bedragen niet op rekening van de zorgverzekeraar gestort De curator heeft de bedragen dus opgenomen in de failliete boedel , waar ik helemaal niets mee te maken heb , en wil dat de bedragen weer op mijn rekening worden gestort , om het vervolgens naar mijn zorgverzekeraar over te maken

De oplossing

De zorgpremie's die ik heb betaald over september en oktober terug te storten op mijn rekening Of op rekening van mijn zorgverzekeraar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dalstra Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dalstra Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen