Opgelost door Damixa: Damixa Merkur 14000

A. Krijnen

Wij ervaren dezelfde soort problemen met een Damixa kraan. In 2009 geplaatst door eem installateur en ging naar 2 jaar lekken. Direct gerepareerd door de installateur. Deze vermelde ook dat de close-in boiler absoluut niet hoger mocht staan dan 65C. Sinds dien zit de knop van de boiler vast geplakt, zodat niemand aan de thermostaat van de boiler kan draaien. Eind 2011 ging de kraan opnieuw lekken. Zelf het probleem verholpen door een reparatieset te kopen. 2014, kraan lekt weer. Installateur heeft dit verholpen, zodat hij zeker weet dat dit vakkundig uitgevoerd wordt. We zijn drie maanden verder; kraan lekt weer! Installateur weet het ook niet meer en adviseerd een nieuwe kraan aan te schaffen.

Zou Damixa mij een kraan kunnen aanbieden, die geschikt is voor mijn situatie (close-in boiler op 65C of hoger)? Ik wil er graag een "redelijke" prijs voor betalen.

Damixa
    Goededag, Wat ontzettend vervelend dat u een terugkerende klacht heeft. Ik zal u een mail sturen met wat aanvullende vragen om te begrijpen wat de installateur heeft vervangen.
    Met vriendelijke groeten,
    Damixa BV
    A. Krijnen
    Bedankt voor de "super" snelle reactie.
    Vandaag heb ik de vragen aan mijn installateur voor gelegd.
    Antwoord op mail is onderweg.
    Damixa
    Geachte heer Krijnen,
    Dank voor het dossier wat u mij heeft toegestuurd. Op grond daarvan heb ik kunnen herleiden dat wij u in een eerder stadium een monteur hadden moeten sturen in plaats van enkel het onderdeel toe te sturen. Wij zijn vandaag met u een passende oplossing overeengekomen waarbij u mij nog laat weten hoe hoog de werkelijke uitstroomtemperatuur van uw boiler werkelijk is. Dit om uit te sluiten dat het hier om een defecte boilerthermostaat gaat. Ik zie uw email daarover wel tegemoet.
    A. Krijnen
    Damixa is heeft de historie (aankoop, reparaties en afhandeling) gecheckt. Aan de hand van tips en controles in combinatie met mijn huidige boiler en kraan een goede diagnose gesteld. Ben zeer tevreden met de oplossing en het aanbod wat Damixa mij heeft gedaan! Chapeau voor de kennis en het inzichtelijk vermogen van de Damixa medewerkster!

A. Krijnen

Ook een klacht indienen over Damixa?