Klacht Damnbeauty.nl: Voel me opgelicht en genegeerd!

Viatoris

Ik heb op 2 juni 2019 een bestelling geplaatst. Het verzenden zou 1-3 werkdagen duren om de bestelling te verwerken. Hierna moet ik nog rekening houden met 6-13 werkdagen levertijd.
Via facebook chat en mail heb ik meerdere mailen contact opgenomen, omdat mijn bestelling nog steeds op "in behandeling" staat. Dit zou betekenen dat het nog niet eens is verzonden, na 11 werkdagen mag ik toch wel verwachten dat de bestelling verzonden zou zijn! Ik heb voorgesteld om het door mij bestelde product in een andere kleur af te nemen, zodat ik het sneller zou ontvangen. Hier heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen. Ik heb het gevoel alsof ik ben opgelicht, ik heb €20 betaald maar nog NIKS gezien, zelfs geen mail dat de bestelling is verwerkt!! Via facebook chat wordt beloofd dat er binnen 24u gereageerd wordt, ik heb op verschillende dagen berichten gestuurd maar nog geen reactie.

Geld terug

Wij vinden dat Damnbeauty.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Damnbeauty.nl?