Klacht Dance Ballet Company: wij en onze dochters zijn onrechtvaardig gehandeld en weggestuurd van de dansschool.

yilmazlar

mijn dochter van 16 jaar is weg gestuurd van DANCE & BALLET COMPANY te HOOFDDORP.
mijn dochter gaat vanaf 6 september naar een groep waar zij in het begin door de docent van de 20:30 uur vrijdag modern toegelaten is. op 1 november is mijn dochter uit de les gehaald, door eigenaresse van de DANCE & BALLET COMPANY te HOOFDDORP. toen werd tegen mijn dochter gezegd van, "je kan niet draaien, je pikt de choreografie niet, je niveau is veel te laag dan de andere meiden".
op 2 november heeft eigenaresse mij gebeld, zij zei "tot nu toe heeft mij 2 boze en 6 schreeuwend ouders mij gebeld over dat ik de kwaliteit van mijn school niet kan bewaken".
op 15 november is zij echt weggestuurd uit de les. wij weren ook in het gebouw, we hebben gediscussieerd over dat zij dat niet mag doen. toen zei eigenaresse tegen mijn dochter "je hebt een drama leven door deze ouders". we hebben video beelden van, zij wist dat het opgenomen werd.
omdat wij als ouders niet mee eens waren over handelingen van eigenaresse, mag mijn dochter van 16 jaar, wij als ouders en mijn dochter 6 jaar niet meer de gebouw in.

wij zijn zwaar beledigd door eigenaresse van DANCE & BALLET COMPANY te HOOFDDORP. door te zeggen van, "je hebt een drama leven door deze ouders".
mijn dochter, "je kan niets" en "ik je uit gooien als je volgende week naar deze les komt!!!".
totaal niet netjes behandelt door eigenaresse.

als mijn dochters weer bij DANCE & BALLET COMPANY te HOOFDDORP kunnen dansen.
als mijn dochter van 16 jaar naar bij de 20:30 uur vrijdag modern weer kan dansen.
als ik voor het hele jaar (2019 en 2020) geen factuur krijg van DANCE & BALLET COMPANY te HOOFDDORP voor mijn beide dochters, als excuus.

Wij vinden dat Dance Ballet Company hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dance Ballet Company?