Klacht DansfitnessShop: oplichterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 302969
Gebruiker
Manoeky
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij deze webshop een bestelling gedaan echter heb ik mijn producten nooit ontvangen. Bedrijf is op geen enkele manier te bereiken.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    DansfitnessShop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Bagijn,

    Wij hebben je op 13/4 een mail gestuurd met de vraag of je akkoord gaat met een alternatief artikel, daar het bestelde broekj niet meer leverbaar is, of dat je wij je bestelling annuleren en het geld terugstorten. Hier hebben wij geen reactie op ontvangen. Mogelijk zit deze
    Mail in jouw spamfolder?

    Wij gaan het bedrag nu onmiddelijk terugstorten naar jouw rekening daar het alternatieve broekje inmiddels ook niet meer leverbaar is.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Dansfitnessshop.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Manoeky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is nog steeds niet terug gestort!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DansfitnessShop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen