Klacht Danswinkel.nl: Geen levering en geen gehoor

Pvanderhorst

Ik heb op 25 januari twee paar beenwarmers besteld via de site van Danswinkel. Na mijn bestelling en bevestiging van de betaling hoorde ik niets meer. Op 3 februari heb ik een mail gestuurd met een vraag over de verwachte levering. Op 5 en 7 februari heb ik nogmaals mails gestuurd, omdat ik geen antwoord had ontvangen. In de tussentijd heb ik ook meerdere malen gebeld met de winkel, waar niet opgenomen werd.
Op 9 februari kreeg ik eindelijk een e-mail terug, met het bericht dat het erg druk was omdat er leveringsproblemen waren (met een ander merk dan waarvan ik had besteld). De beenwarmers werden nog dezelfde week bij hen geleverd, dus ik zou spoedig alles ontvangen.
Op 12 februari kreeg ik inderdaad bericht dat alvast 1 paar beenwarmers de deur uit was gegaan. Ik kreeg deze inderdaad snel binnen.
Op het tweede paar beenwarmers wacht ik NOG STEEDS. Ik krijg weer geen antwoord op mijn e-mails en ook de telefoon wordt nog steeds niet beantwoord.

Ik hoef de beenwarmers niet meer, en zou graag mijn geld terug willen. Ik lees echter op internet veel klachten dat dit ook bij dit bedrijf regelmatig fout gaat, dus ik heb er weinig vertrouwen in.

Wij vinden dat Danswinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?