Opgelost door Dappershoe.nl: Dappershoe geen shoes

W.C.M. Veeken

Op 27 april Cindy hakken besteld. Ordernummer: 7175. Op 28 april werd ik gebeld door een medewerker dat maat 36 niet meer voorradig was en dat hij maat 37 zou opsturen. Ik zei hem meteen dat deze te groot zouden zijn. Hij vertelde mij dat hij een email zou sturen en dat ik de schoenen kosteloos zou terug kunnen sturen. Op 29 april kreeg ik inderdaad de schoenen opgestuurd in maat 37. Ik heb de ene na de andere email gestuurd, maar geen reacties. Op 9 mei heb ik de Consumentenbond hierover geïnformeerd en die adviseerde mij om de schoenen aangetekend terug te zenden. Dit heb ik meteen dezelfde ochtend gedaan en wat verbaasde mij: s'middags kreeg ik een email van Dappershoe met een retourformulier, welke ik zelf al had nagemaakt en bij de schoenen had gedaan. Al wat ik heb gehoord is niets. Ik heb het bedrijf meerdere malen gemaild met het verzoek om de schoenen plus de kosten van aangetekend terugsturen te vergoeden, maar tot op heden nog steeds niets terug gehad.
Vandaag 6 april maar weer contact opgenomen met de Consumentenbond en die vertelde mij dit verhaal maar op Klachtenkompas te schrijven en de webwinkelkeurmerk maar in te lichten. Bij deze.

Z.s.m. betaling van schoenen € 35,04 en verzendkosten voor het aangetekend terugsturen. Totaal € 43,19

Dappershoe.nl
    Beste,

Ik heb zo juist het bedrag van 43,19 teruggestort op je rekeningnummer waar mee je betaald hebt , zal morgen op je rekening verschijnen.

Mvg,
    ALPER

W.C.M. Veeken
Ik heb mijn geld na ruim een maand eindelijk terug gekregen. De schoenen zijn vergoed en de kosten van het aangetekend verzenden.

Ook een klacht indienen over Dappershoe.nl?