Klacht Dappershoe.nl: Geen contact mogelijk over verkeerde levering en niet complete levering. Schrijven wel geld af.

Mw.Geraldine

3 weken geleden 2 paar schoenen besteld. Er is maar een paar geleverd, terwijl in mails staat dat bestelling 'voltooid' is. Er is geen leverbon meegestuurd. Dat paar dat is geleverd was te klein, deze willen retourneren. Echter komt er geen reactie op meerdere mails, retouraanvragen en telefoongesprekken. Ander paar schoenen tot op heden nog niet geleverd. Slechte service, geen contact mogelijk, telefoon gaat over maar wordt gewoon niet opgenomen.

Graag geld terugstorten.
Geld van 1 paar schoenen terug ontvangen, moet nog geld van 1 paar krijgen

Dappershoe.nl
    hi, het bedrag van de 2de paar die niet is geleverd, is teruggestort. Als u de andere paar ook wilt retourneren wacht ik daar graag op.
    Dappershoe.nl

Ook een klacht indienen over Dappershoe.nl?